Zanimljivosti novosti i članci

Stvaranje korporativnog identiteta

putem društvenih mreža
autorica: Nevena Mikec, 11 .04, 2020
stvaranje korporativnog identiteta

Neprestane inovacije u tehnologijama promijenile su način na koji pronalazimo ljubav, prijatelje, istomišljenike, kako dolazimo do određenih informacija, kako doživljavamo i kako utječemo na svoju okolinu, u stvarnom i virtualnom svijetu. Pojavom i uspjehom društvenih medija, više ništa nije bilo kao nekad.


Društvene mreže postale su najveći i najvažniji kanali komunikacije na Internetu. Svijet marketinga vrlo brzo se uključio u ovaj razgovor i tako ušao u novu eru poslovanja i stvaranja korporativnih identiteta. U utrku su se uključili gotovo svi, od najvećih svjetskih korporacija do najmanjih tvrtki ili samo običnih entuzijasta s odličnom idejom i nikakvim financiranjem. Svi su dobili jednaku šansu za uspjeh.


Prisutnost na društvenim medijima donijela je nove i neograničeno kreativne mogućnosti za izgradnju vlastitog brenda i slobodu pronalaska vlastite publike, bez obzira na zemljopisnu lokaciju ili financijske prilike. Sljedeće brojke pokazuju koliko su društvene mreže bitne:



Društveni su mediji omogućili velikom broju tvrtki zaobilaženje uobičajenih medijski procedura i dolazak u izravni kontakt s kupcima. Digitalne tehnologije nisu stvorile samo moćne društvene mreže, one su donijele nove kulturološke fenomene i nove riječi kao što su viralno, meme, trolovi, vlogeri, clickbait i mnoge druge. S novim fenomenima, mijenjaju se i pravila brendiranja. Razumijevanje masovne kulture kao i kulture komuniciranja putem društvenih medija, esencijalno je za probitak na ovim platformama. Korporativna birokracija, ustaljena pravila, ne praćenje trendova i manjak kreativnosti, najčešća su greška tvrtki koje se ne prilagođavaju mrežama i vremenu u kojem se nalazimo.

Prema stranici Small Biz Genius (https://www.smallbizgenius.net/by-the-numbers/branding-statistics/), ovo su neke od statistika s društvenih platformi:


  • Potrebno je 5 do 7 impresija kako bi ljudi upamtili brand
  • Boja poboljšava prepoznatljivost marke do 80%
  • 73% potrošača voli određeni brand zbog dobre službe za korisnike
  • Stalno predstavljanje branda na svim platformama može povećati prihod do 23%.
  • 1/3 od najboljih 100 svjetskih robnih marki uključuje plavu boju u svoje logotipe
  • 72% najboljih brandova čine riječi ili akronimi
  • Marke sa slabim brandingom tvrtke isplaćuju 10% veću plaću
  • Preko 70% menadžera marki smatra stvaranje publike važnijim od porasta prodaje
  • 89% kupaca ostaje odano marki koja dijeli njihove vrijednosti
  • Brandovi koji imaju vlastiti blog stvaraju 67% više potencijalnih klijenata

Podjelite na: